Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii din Moldova (AIM) anunță licitația publică pentru selectarea a unei persoane juridice – companii specializate care va asigura infrastructură tehnică și logistică necesară pentru buna desfășurare a Conferinței naționale „Empower Locals” din 20 noiembrie 2025, inclusiv transport, echipamente, personal specializat și suport tehnic pentru desfășurarea evenimentului. .
Locul desfășurării evenimentului: Urban Business Center, str. Ștefan cel Mare 115/1, Chișinău.
Conferința națională va aborda subiecte actuale și de interes major pentru antreprenorii din Republica Moldova, precum exportul, digitalizarea, sustenabilitatea și accesul la fonduri europene. Prin prezentări, paneluri de discuții și sesiuni interactive participanții vor avea oportunitatea să identifice soluții concrete, să afle despre bune practici internaționale și să dezvolte parteneriate valoroase.
Ediția conferinței din anul 2025 are ca temă centrală „De la local la global”, punând accent pe curaj, agilitate și antifragilitate – calități importante pentru antreprenorii care aspiră să-și extindă afacerile pe piețele internaționale, inclusiv cele europene.
Publicul-țintă va fi format din membri și non-membri AIM, companii cu potențial de creștere, scalare și internaționalizare, pentru care conferința va constitui o platformă de conectare și inspirație.
Pentru desfășurarea evenimentului în condiții tehnice profesioniste și pentru a asigura o experiență de calitate tuturor participanților, AIM va selecta o companie specializată care să furnizeze, să instaleze și să opereze echipamentele tehnice necesare.
Activitatea face parte din cadrul proiectului „Politici și măsuri de susținere a IMM-lor în Republica Moldova în contextul integrării europene””. Proiectul este finanțat de către Fundația Soros Moldova și va fi implementat în perioada aprilie 2024 – decembrie 2026.
Depunerea dosarului:
Pentru participarea la licitație, persoanele interesate vor transmite, ca parte a dosarului de aplicare, următoarele documente:
Ofertă tehnică
Acesta va fi depus în conformitate cu cerințele din Termenii de Referință și în strictă conformitate cu procedura prevăzută în Instrucțiunile pentru ofertanți. Găsiți mai multe detalii în fișierele anexate la final.
Dosarul de aplicare va fi transmis prin e-mail la următoarea adresă: contact@sme.md. Dosarele incomplete nu vor fi examinate.
Vă rugăm să vă asigurați că ofertele tehnice și financiare sunt trimise în e-mailuri separate, în același timp oferta financiară urmează a fi protejată prin parolă.
Parola va fi dezvăluită doar la solicitarea în scris (email) la etapa de deschidere a ofertelor financiare. După expedierea ofertelor, vă rugăm să vă asigurați că oferta a fost recepționată sub forma unui e-mail de confirmare. AIM este responsabil numai pentru ofertele confirmate.
Date de contact:
Pentru întrebări referitoare la Termenii de Referință și cu privire la modul de depunere a ofertelor, vă rugăm să o contactați pe Ana Cușchevici, coordonatoare de proiect, prin e-mail: ana.cuschevici@sme.md.
Întrebările de clarificare pot fi transmise în formă scrisă pe adresa de e-mail indicată mai sus, până la data de 19 septembrie 2025, 17:00.
Termenul limită de prezentare a dosarului: 29 septembrie 2025, 18:00
Mai multe detalii găsiți în Cererea de oferte integrală (CDO):
DESCARCĂ CDO
FORMULAR OFERTĂ TEHNICĂ
FORMULAR OFERTĂ FINANCIARĂ