În data de 15 iunie, la Digital Park, a avut loc evenimentul “Noi piețe de desfacere pentru produsele autohtone”, organizat de MAIB, unde Liliana Busuioc, directoarea executivă a AIM, a participat în calitate de speaker.
Scopul evenimentului a fost de a evidenția importanța creșterii prezenței produselor fabricate în Moldova pe direcția de vânzări naționale, externe și online, precum și valorificarea potențialului intern. În calitate de participanți, au fost producătorii autohtoni, organizațiile și autoritățile responsabile.
În cadrul panelului Raftul electronic. Tranziția la comerț online. Strategii și soluții pentru majorarea vânzărilor de produse în mediul online. Probleme sistemice recomandări pentru îmbunătățiri, Liliana Busuioc, directorul executiv AIM, a evidențiat programul de accelerare și dezvoltare a e-commerce-ului, desfășurat în parteneriat cu Innovate Moldova.
“Creșterea importanței și vizibilității e-commerce-ului în Moldova reprezintă o oportunitate remarcabilă, care poate fi valorificată de antreprenori, pentru a-și diversifica vânzările și a accesa piețe noi.”, a afirmat Liliana Busuioc.
Această activitate este realizată de către Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii, cu suportul Proiectului Tehnologiile Viitorului, finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie