În contextul crizei provocate de COVID-19 și în scopul facilitării accesului antreprenorilor la resurse financiare, AIM lansează un nou program de asistentă în afaceri.
Programul constă în oferirea suportului personalizat pentru cinci companii în procesul de accesare a instrumentelor financiare destinate lansării sau dezvoltării afacerilor. În acest sens, vor fi organizate o serie de activități.
Astfel, pe 23 noiembrie, ora 16.00, va avea loc evenimentul public de lansare și informare a antreprenorilor și viitori antreprenori cu privire la resurse de finanțare disponibile (granturi, subvenții, credite preferențiale, etc.), condițiile de eligibilitate și procedura înscriere.
Ulterior, AIM va selecta cinci companii care vor primi susținerea expertului în domeniul financiar. Expertul va ajuta celor 5 companii selectate să pregătească planuri de afaceri și dosare de înscriere pentru diferite programe de finanțare, în funcție de necesitățile și strategiile de dezvoltare a companiilor.
Programul va dura 2 luni, iar companiile selectate vor beneficia de:
- screening financiar și informare cu privire la resurse financiare eligibile;
- asistență personalizată în elaborarea planului de afacere și a documentelor de suport;
- coaching în procesul de accesare a resurselor financiare și a înscriere la granturi, subvenții și creditele preferențiale;
- Membership în cadrul AIM, pe o perioadă de un an.
În final, companiile participante la program vor avea un plan de afacere dezvoltat și vor depune dosarul de participare la unul dintre instrumentele de finanțare alese.
Costul de participare este de 2000 de lei.
Dacă ești interesat să participi, ești încurajat să completezi formularul de înregistrare.