DESPRE MEDIACOR, EXPO DUBAI ȘI AJUTORUL PENTRU REFUGIAȚII UCRAINENI | AIMM

DESPRE MEDIACOR, EXPO DUBAI ȘI AJUTORUL PENTRU REFUGIAȚII UCRAINENI

CE-AM AFLAT LA PRIMA EDIȚIE „ASK ME ANYTHING – FOLLOWING THE TRENDS”

În luna aprilie, Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii a inițiat o nouă serie de evenimente în cadrul proiectului Ask Me Anything. Acestea vor aduna periodic membrii AIM la o întâlnire cu 3 speakeri, care s-au remarcat în ultima lună prin proiecte memorabile, realizate în Moldova. Invitații vor povesti, într-o atmosferă neformală, despre experiențele lor și despre lecțiile învățate. Evenimentele se vor desfășura sub genericul Following The Trends.

David Smith, co-fondatorul AIM și proprietarul Smokehouse, a povestit cum într-o noapte, localul său, pe care a fost nevoit să-l închidă în timpul pandemiei, a renăscut, devenind un centru de colectare de donații pentru refugiați. La fel, David a povestit cu multă admirație și recunoștință despre mobilizarea extraordinară de care au dat dovadă membrii comunității AIM, unii oferind un mijloc de transport, alții brațe de muncă, unii confecționănd plapume și regim de urgență, alții donând mere. Astfel, în perioda 26 februarie-8 aprilie, la Smokehouse au venit după ajutor 38 000 refugiați Ucraineni.

David Smith, co-fondatorul AIM și proprietarul Smokehouse

Eugen Boico, directorul agenției Publicis, a povestit membrilor AIM despre cum echipa sa a ieșit mai puternică din covid și despre cum ceea ce nu ne omoară, ne face mai puternici. De asemenea, Eugen Boico, care a contribuit la pregătirea pavilionului Moldovei la Expo Dubai, a povestit ce are Moldova de câștigat din participare la asemenea evenimente. La final, Eugen s-a referit la perioada dificilă prin care trecem și a chemat antreprenorii la focus pe muncă și conservarea energiei pentru timpuri incerte.

Eugen Boico, directorul agenției Publicis

Circa 180 000 mii oameni din 113 țări au intrat în pavilionul țării noastre de la Expo Dubai. În jur de 16000 mii de mere moldovenești, 2500 de mărțișoare și alte suvenire au fost distribuite la vizitatori. Iar la categoria Thematic District pavilions – Mobility, Moldova a fost premiată cu argint.

Doina Nistor, Directoarea programului de Competitivitate al USAID Moldova, a povestiti invitaților despre noul proiect Mediacor, misiunea acestuia este de a deveni un hub pentru dezvoltarea industriilor creative . Doina Nistro a menționat despre inițiativa de a deschide câteva specialități noi la Universitatea de Stat, pentru a crea noi brațe de muncă pentru industriile creative din Moldova. Doina a mai menționat despre importanța implicării noilor tehnologii în business, de la realitatea vituală până la experiențe vizuale, și despre necesitatea de a avea profesioniști locali, capabili să presteze aceste servicii atât pe piața locală, cât și pentru piața internațională. Doina s-a arătat foarte optimistă față de potențialul Moldovei de a deveni un hub de resurse umane și tehnice pentru a satisface cererea pentru soluții creative de pe piața internațională.

Doina Nistor, Directoarea programului de Competitivitate al USAID Moldova

AIM va continua seria de evenimente Folowing the Trends, în cadrul cărora oameni interesanți, care mișcă lucrurile în țara noastră vor veni să-i inspire pe micii antreprenori la fapte și scopuri mărețe. Evenimentele vor avea loc în fiecare ultimă zi de joi a lunii, iar acces la evenimente pot avea doar membrii AIM.

Ask me anything: Following the trends – Prima ediție

Pentru a profita de toate oportunitățile de informare, suport, educare și creare de relații, AIM vă invită să aderați la comunitatea antreprenorilor mici și mijlocii din Moldova. Mai multe detalii găsiți aici.