GHIDUȘII - REVISTA CARE POATE FI CUMPĂRATĂ CU 3 CLICK-URI | AIMM

GHIDUȘII – REVISTA CARE POATE FI CUMPĂRATĂ CU 3 CLICK-URI

˝Ghidușii˝ este o revistă educativă pentru copii, creată de Irina Coropceanu în anul 2020.  Cele 32 de pagini conțin jocuri, exerciții logice, activități distractive și  creative numai bune pentru dezvoltarea celor mici. Ca revista să devină accesibilă pentru copiii din toată țara și din diasporă, Irina a creat un site pe care poate fi comandată și a beneficiat de mentorat ˝ E●comerț: de la zero la profit ˝. 

Cum ați început afacerea în comerțul electronic?

Afacerea în domeniul comerțului electronic a început împreună cu fondarea revistei în iulie 2020. A fost creat siteul www.ghidusii.md pentru a facilita accesul cititorilor la revistă și cîți mai mulți copii să se bucure de ea. 

Cum ați gestionat primele provocări și obstacole întâmpinate în această industrie?

Primele provocări cu care ne-am confruntat a fost adaptarea la site și setările acestuia. Apoi a urmat instalarea modalităților de plată și … livrările. Cu răbdare am reușit să le depășim pe toate, iar acum site-ul funcționează perfect!

Cum ați depășit aceste provocări și ce lecții importante ați învățat din această experiență?

Comunicarea cu clienții este esențială! În primul rând, le-am explicat  cititorilor că achitarea cu cardul pe site este sigură și confortabilă pentru ei.Totodată, am avut grijă să coordonez până în cele mai mici detalii procesul de livrare. Însă partea cea mai importantă este că am creat un site accesibil și ușor de navigat – ai nevoie doar de 3 clickuri ca să cumperi revista.

Care sunt principalele beneficii pe care le-a adus comerțul electronic afacerii dvs.?

Printre cele mai mari beneficii se enumeră faptul că cititorii  pot cumpăra și accesa revista oricând și din orice colț al țării fără să viziteze un magazin fizic. Mai mult, echipa noastră postează informații valoroase despre comportamentul, preferințele și implicarea micilor cititori în viața de zi cu zi. Site-ul ne permite să-l îmbunătățim în continuu la capitolul marketing și vânzări. 

Cum v-a influențat programul de mentorat în dezvoltarea afacerii dvs. în comerțul electronic?

În cadrul programului de mentorat am colaborat cu Mariana Melnic, fondatoare și CEO la Mari Media Agency.

Mariana mi-a arătat punctele slabe ale site-lui www.ghidusii.md, m-a învățat cum să pun în valoare revista ˝Ghidușii˝. 

Tot mentora m-a învățat cât de important este elaborarea unui plan de conținut înainte de a începe  promovarea. Pe această cale vreau să-i mulțumesc pentru susținere și încurajare.

Proiectul “Digitalization resource hub for SMEs” este implementat de AIM, cu sprijinul  Proiectului Tehnologiile Viitorului finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie